Last weekend - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Rachelle Handgraaf - WaarBenJij.nu Last weekend - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Rachelle Handgraaf - WaarBenJij.nu

Last weekend

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

24 Januari 2014 | Cambodja, Khett Siem Reab

Oké, nou mijn laatste weekend en weekje in Cambodia. Vorig weekend dus naar Battambang geweest in een leuk hostel (san) here be dragons. De tocht naar de heilige berg was echt heel leuk. We hadden een tuktuk driver die heel veel wist over de omgeving en het in ze beste Engels aan ons vertelde. Hij reed ons de hele dag rond en als wij dan iets aan het bekijken waren was hij aan het studeren, echt heel veel jonge mensen hier studeren zo hard! Dit was ook over het verhaal van de grot waar zoveel mensen waren vermoord, maar dat staat in een ander reisverslag. Verder was de berg met de tempels wel echt zooo mooi. Grappig dat monniken daar ook gewoon rondliepen. Verder waren er veel aapjes en heel mooi uitzicht. Die aapjes waren wel echt scary want ze kwamen echt op je af springen en locals schoten kogeltjes op ze, waar ze nog aggresiever van werden. Maar gelukkig heb ik voor jullie nog wel een paar leuke fotootjes kunnen maken.
We zijn ook nog op een bamboetreintje geweest die dag door de natuur. Op het einde daarvan stonden kindjes die iets wilde verkopen heel brutaal waren ze moest ik echt om lachen!

Wat echt naiefwas van ons was dat we drie uur moesten wachten op de bus die zondag omdat wij de bus om half acht hadden geboekt, maar die vrouw zei eerst al dat het niet kon en toen we daar stonden met ons goede gedrag in de ochtend, deden ze net of die bus verongelukt was. Dus ja domme toeristen.

Oké nu het shockerendste van het weekend. Ze rijden hier echt als gekken heb ik denk ik al gezegd. Nou wij reden dus weer naar de homestay vanuit Siem Reap en toen stonden er megaveel mensen op straat. En Ine riep: don't look! Natuurlijk ga ik dan kijken en er lag een man op de grond met zijn hoofd geplet en zij gezicht lag eraf. Zo erg. Niemand legt er wat overheen ook.. Een bus met toeristen had hem aangereden. Onze taxidriver was ook echt in shock en heeft de hele weg heel zacht gereden. Ben blij dat ik nog maar 1 keer terug moet naar Siem Reap.


  • 25 Januari 2014 - 09:16

    Dolly Toele:

    Ha Rachelle ,ik geniet van jouw verslagen.
    Wat een avontuur ,hè?!
    Gisteren hebben we met een zware delegatie je moeder uitgeleide gedaan.Ze was erg nerveus ,maar ook opgewonden om aan het avontuur te beginnen!
    Ik wens jullie samen een droomvakantie toe!
    Take care!
    Dikke knuffel
    Tante Dolly

  • 28 Januari 2014 - 12:59

    Jose:

    Hoi Rachelle en Renee,
    Samen in het verre Oosten. Wat zullen jullie genieten!
    Ik hoop dat je heenreis voorspoedig is gegaan Renee.
    Ik wens jullie nog heel veel plezier met deze reis en ik ben zeer benieuwd naar alle verhalen.
    We moeten onze eerstvolgende looproute maar verdubbelen Renee.
    Groetjes
    Jose

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rachelle

Actief sinds 14 Jan. 2014
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 4869

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 28 Maart 2014

Zuidoostazie

Landen bezocht: